شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
نوشته شده توسط : مهرداد

ممنون که اومدی

خوب حاضرید که بگم

خیلی ساده است  فقط باید به ادرسی که در زیر می زارم مراجعه کنید

خوب میدونید که هیچ چیز مفته نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

در سایت MD1 شما باید بیشترین ارسال در 2 هفته داشته باشید

چی دوهفته

آره تعجب نکنید فقط 2 هفته

تعجب نکنید  این سایت تازه  شروع به کار کرده  ومی خواد  کاربران خودشو بیشتر کنه

اگه سر بزنین من با نام کاربری mehrdad اونجا عضو هستم  و تا این لحظه 30 ارسال داشتم و

یه شارژ ایرانسل هزاری  هدیه گرفتم

خوب این دیگه

 

حالا یه نظر دپش اینجا بزار


سامانه طراحی حرفه ای بنر

تبلیغ در ام دی وان

معاینه فنی

بنرمعاینه فنی



:: بازدید از این مطلب : 1511
|
امتیاز مطلب : 804
|
تعداد امتیازدهندگان : 263
|
مجموع امتیاز : 263
تاریخ انتشار : 5 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
tanha در تاریخ : 1391/12/21/1 - - گفته است :
سلام من نه مهردادم نه آبانی ولی کار بامزه ای کردی من منتظر بودم ازاینکه این قسمت رو باز کردم مسخرم کنی ولی ضایع شدم

/weblog/file/img/m.jpg
مهرداد اشک9 در تاریخ : 1389/8/16/0 - - گفته است :
سلام..میدونی ما هم اسممون شبیه همه و هم متولد ماه ابانیم و هم کلا تو یک سال به دنیا اومدیم؟
بیا مهرداد منتظرتما...شارژم بابا نخواستیم کی حوصله داره..
یا علی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: